dinsdag 18 september 2012

Tara Talk | Week 37 in beeld

Prima weekje achter de rug, op het ziekerig-zijn na dan. Niet te druk, maar ook niet saai. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld, een dagje later gepost dan normaal.
Maandag en dinsdag heb ik gewerkt en viel er weinig te fotograferen. En dus starten we gelijk met woensdagochtend. Toen ging ik nog even naar het stembureau bij mij aan de overkant voordat vriendinnen C. en V. mij op kwamen halen om naar Antwerpen te gaan. Anders dan normaal werkte ik afgelopen week op vrijdag en was ik daardoor op woensdag vrij.
Superleuk stickerboek voor meiden bij Dille & Kamille. Hierin kun je de bijgeleverde stickers (schilderijtjes, kasten, poezen, spiegels...) in allerlei kamers/ woonvertrekken plakken. Bijna was ik gezwicht, 't is dat ik geen klein meisje meer ben. ;-)
Aaah leuk! Vroeger hadden V. en ik een Barbie sticker(spaar)boek en daar kon je ook een huis volplakken met sticker-spulletjes. Voor ons was dit boek bij Dille & Kamille dus een soort jeugdsentiment.
Macarons van DelRey. Nomnomnom.
Die moesten natuurlijk gelijk worden geproefd.
Heerlijk geshopt, op een terrasje gezeten en aan het einde van de dag neergestreken bij een Italiaans restaurantje. Dit is de pasta capraccio van vriendinnen V. en C.
 C. en ik met onze pasta's.
Mijn lunch op mijn werkplek op donderdag: wrap zalm.
Met een popcorntje en een wijntje The Voice kijken met vriendin W. bij vriendin M. op de bank op vrijdagavond.
Zaterdagmiddag lunchen met mams bij De Bakkerswinkel.
Uitsmijter kaas.
Zaterdag zou Bully 15 jaar geworden zijn. Deed wel even pijn toen ik deze hondentaart in de dierenwinkel zag staan.
Schattige hond van de dierenwinkel die de hele tijd geaaid wilde worden.
Zaterdagavond; lekker wazig.
Hallo Boppers! - Annie de Rooij in Café Berger.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Op zondag heb ik eigenlijk alleen maar heel hard opgeruimd. 'Week 36 in beeld' kun je hier terugkijken. Komende week is redelijk rustig. Zaterdag ga ik spullen verkopen bij de IJhallen met vriendin V. en die verkoop ga ik vrijdag voorbereiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget