dinsdag 25 september 2012

Tara Talk | Week 38 in beeld

 
Helaas was ik afgelopen week nog niet helemaal lekker. Omdat er zaterdag een IJhallen verkoop op mijn programma stond (en ik die op vrijdag voor moest bereiden), heb ik het de rest van de week rustig aan gedaan. Kijk je mee? Klik op "Lees verder".
Woensdag niet echt lekker en dus vanuit bed aan het werk.
En dat thuiswerken, vinden de katten helemaal niet erg. Toch Penny?
Donderdagochtend lag dit artikel op mijn bureau. Collega's kennen mij inmiddels wel een beetje. <3 Mumford and Sons.
Donderdagavond naar Ikea met vriendin W. en daar 'een hapje' gegeten. Op de zalm na, was niets eigenlijk écht lekker.
 En toen werd er achter ons kots opgezogen. Eet smakelijk.
Leuke schildertijtjes, waarbij het lijkt alsof er oude prints zijn ingelijst.
Na Ikea zijn W. en ik doorgereden naar Den Haag. Daar ontdekten we een cocktail bar, waar we deze overheerlijke mojito's dronken.
Vrijdag werd het nieuwe album van Mumford and Sons bezorgd. Helemaal blij, na ruim 2 jaar wachten!
Ons 'winkeltje' tijdens de verkoop bij de IJhallen op zaterdagochtend. Het was een heftig dagje, aangezien ik (van vrijdag op zaterdag) om half 4 in slaap viel en om 04.45 uur alweer op moest.
Marktlieden. ;-)
Ik kon merken dat ik met een styliste (V.) in de kraam stond. Er werden allemaal sets en combinaties gemaakt.
Aan het einde van de dag hadden we een erg goede opbrengst.
Zondag heb ik bijna de hele dag in bed gelegen, heerlijk zo'n lui-dagje. Alleen 's avonds ben ik de deur uitgeweest om bij W. te eten.  
En daarna op de bank bij W. Boer Zoekt Vrouw gekeken.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. 'Week 37 in beeld' kun je hier terugkijken.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget