woensdag 19 september 2012

Wednesday's Webshop | Serviesshop.com

Ik ben de laatste tijd erg van het koken en zo kwam ik erachter dat ik nog wat handige tools  in de keuken miste. Om twee voorbeelden te noemen: op mijn wishlist stond nog een notenkraker en een vergiet. Dé perfecte krakert kwam ik bij Action tegen en voor zover het ideale vergiet bestaat; die vond ik online bij Serviesshop.com. Nu heb ik vrijwel alles weleens online besteld... Van kleding, sieraden, en schoenen tot brocante spullen, maar servies nog niet. Voorheen lag een bezoekje aan Hema of Ikea meer voor de hand.

Maar ik heb me laten verleiden door het uitgebreide aanbod van merken van deze webwinkel. Zie Lief! Lifestyle, PiP Studio, Stapelgoed, HollandsBont, Lily's Cupcakes of Vtwonen maar eens te weerstaan, als je een zwak hebt voor mooie borden, kopjes, kommen of ander keukengerei. Gaat niet lukken, kan ik je nu al vertellen. Te leuk en te hebberigmakend! Maar ondanks al dat moois heb ik alleen een vergiet en een spatel van Vtwonen besteld. En ik heb ook aan jou gedacht en snel nog wat PiP spulletjes in mijn digitale mandje gegooid. Deze ga ik binnenkort weggeven op TheBellJar.nl.

Ben jij op zoek naar leuke spullen voor je keuken of een cadeautje voor iemand? Dan kan ik Serviesshop.com zeker aanraden.


Houd TheBellJar.nl in de gaten voor de PiP winactie.

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, je aankopen! Ik kende de webshop ook nog niet, maar ga gelijk een kijkje nemen.
    Ben benieuwd wanneer de prijsvraag online komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeh winactie! altijd goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget