vrijdag 19 oktober 2012

Beauty Babbelen | Vitamin C Skin Boost TBS

Ik ben niet heel erg beautymerk of -product vast. Mijn stash wisselt regelmatig en vaak koop ik wat in de aanbieding is. Begrijp me niet verkeerd; ik houd van mooie verzorgingsproducten. Alleen voordat ik een artikel steeds weer opnieuw koop (en me niet laat verleiden door eventuele goedkopere varianten), moet het product heel wat in huis hebben. Klik op "Lees verder".

The Body Shop heeft zo'n persoonlijke favoriet in het assortiment. Inmiddels heb ik mijn moeder het goedje ook al aangesmeerd en ook zij is enthousiast. Tijd om mijn ontdekte beautyschat met jou te delen.

De 'vitamin C skin boost' is een lichte verfrissende gel met minerale deeltjes die zorgen voor een mooie gloed. En het is echt waar: dit serum bevordert een gladde, stralende huid, die soepel en verzorgd aanvoelt. Echt heerlijk. Aanbrengen ná je dag- of nachtcrème.

Goedkoop is-ie niet (24 euro), maar je doet er erg lang mee. Bestellen kan via thebodyshop.nl of je kunt het product eerst even uitproberen in een TBS filiaal.

Ik zag toevallig op de site dat er ook een scrub en dagcrème is van deze vitamine C lijn, dus die heb ik inmiddels op mijn wishlist gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget