dinsdag 2 oktober 2012

Tara Talk | Week 39 in beeld

  Afgelopen week had ik van tevoren weinig op de planning staan en dat was eigenlijk wel fijn. Door het werken, de verzorging van de beestjes bij mijn ouders en het regelen van de collecte was het druk zat. Klik op "Lees verder".
 Mijn lunch op maandag was erg lekker.
Mijn ouders waren een weekje naar Texel en dus was het aan mij om de beestjes daar goed te verzorgen. Ik houd een zwak voor cavia's, wat een lieve beestjes zijn dat toch! Dylan zag je al eerder voorbijkomen in mijn weekoverzicht.
Genieten op maandagavond. Vanaf de bank met livestream het Mumford and Sons optreden volgen tijdens het iTunesfestival in Londen. Vriendin V. was thuis ook aan het kijken, dus via whatsapp konden we erover kletsen.
Mijn manager denkt met mij mee... Dinsdagochtend vond ik deze skateboards op mijn bureau om op Marktplaats te verkopen. Van de opbrengst gaan V. en ik eind dit jaar op vakantie.
Dinsdag aan het einde van mijn werkdag: regen én zon = (dubbele) regenboog.
Woensdagavond bij mijn ouders stootte ik heel erg hard mijn hoofd aan de verwarmingsknop. Ik heb nog nooit eerder mijn hoofd tot bloedens toe gestoten. Zie nu pas dat deze foto helemaal niet duidelijk is...
Op het stoten van mijn hoofd na, had ik woensdag echt een topdag. De boottocht naar Schotland is geboekt en W. en ik gaan naar een optreden van Mumford and Sons in Londen. Om deze dag 'te vieren' had ik Indonesisch eten gehaald en een Wieckse Rosé opengetrokken.
Blij als die collecte weer geweest is. Woensdagavond veel papierwerk en alvast de voorbereiding voor het rondbrengen van de bussen naar de collectanten op donderdag, vrijdag en zondag.
Donderdag was het weer zo'n dag: sleutels in postvak laten zitten, complexdeur dicht laten vallen. Sta je daar buiten... Gelukkig was vriendin W. zo lief om even terug te fietsen van haar werk (zij woont in hetzelfde gebouw) en mij weer binnen te laten. 
En dit was de boosdoener. Ik was het kaartje van mijn ouders aan het lezen en liet zo de deur achter me dichtvallen. 
Op kantoor had collega D. haar nieuwe contract getekend. Ze kreeg daarbij Champagne cadeau. Je begrijpt natuurlijk wel dat die fles direct leeg moest. Helaas betekent dit wel dat D. ons gaat verlaten.
Collega's
Vrijdag waren mijn ouders weer terug. Mijn moeder had deze echte Texelse geitenkaas meegenomen.
Erg lekker: maïskolf for lunch.
Vrijdagavond was vriendin W. in Den Haag. Daar was veel politie op de been omdat er een Project X. feest was aangekondigd. W. stuurde foto's via whatsapp van de agenten, omdat ze weet dat ik een zwak heb voor mannen in uniform, haha. 
Deze kat kwam ik tegen op Instagram. Hoe schattig is-ie?! Ik wil ook een scheelkijkende kat!
Zaterdag met mijn ouders sushi gehaald.

Toen badderen met een bath cupcake. Daarna bij M. nog even naar bijgekletst met vriendinnen W, V, vakantieganger C.  en M. natuurlijk.
Zaterdagnacht kon ik niet slapen en dus zette ik nog even een paar artikelen live.
Zondag heb ik een dagje achter de computer op Pinterest en Marktplaats doorgebracht.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Deze week staat opnieuw in het teken van werken en collecteren. 'Week 38 in beeld' kun je hier terugkijken.

1 opmerking:

  1. Heb je wellicht de artikelnaam van een van je advertenties op Marktplaats zodat we ook kunnen zoeken wat je aanbiedt:)alvast bedankt! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget