maandag 8 oktober 2012

Tara Talk | Week 40 in beeld

Druk weekje achter de rug... Werken, collecteren en nog een beetje sociaal doen. ;-) Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld.
Maandagochtend 10.30 uur: muffins op kantoor omdat we iets te vieren hadden. Ik heb alleen de bovenkant opgegeten, ik ben niet erg weg van muffins. Wel is dit het startsein van een slechte eetweek.
Ik had de hele dag al vreselijk trek in pannenkoeken en dus besloten vriend V. en ik om naar de Pannenkoekenboerderij in Leiderdorp te gaan.
Pizza-pannenkoek Noordzee. Met ravigottesaus.
 Mijn secret craze: Amerikaans show-worstelen. Niet verder vertellen hè? ;-)
Dinsdag collecteren met vriendin C. Verblind door de lamp. Woensdag ging vriendin W. mee en donderdag V. Erg gezellig om samen met vriendinnetjes te collecteren.
Aaargh gezwicht voor een slechte lunch op kantoor. Gebeurt me niet vaak.
En vrijdag na een drukke dag neerploffen bij Shabu Shabu in Den Haag met vriendin V. Als toetje een bolletje Sesam ijs. Volgende week maar een balans week.
Zaterdag bladerde ik door de Libelle van mijn moeder en stuitte ik op dit artikel met ouderwetse insteek. Kreeg er heel erg een "het gezin is de hoeksteen van de samenleving"-gevoel bij. Het ging om keuzes maken, dingen schrappen. Bah, daardoor krijg ik altijd een angst voor vastigheid.
In de avond wijntjes en kaasfondue bij vriendin V.

Cadeautjes van vriendin C. uit Bali! Woeiii weer een Lady Speed Stick op voorraad!
Daarna stappen in Den Haag.
Zondag weer naar Den Haag. Deze keer om alle collectebussen van mijn wijk terug te brengen. De collecteweek van dit jaar zit er op en daarmee ook mijn taak als wijkhoofd.
Na het gesjouw heerlijk gezond geluncht in Den Haag. Ik koos voor de vegaburger, gemaakt van rijst.
Binnenkort meer over dit eettentje op TheBellJar.nl.
Voordat ik naar naar vriendin W. ging om daar te eten en Boer Zoekt Vrouw te kijken, even snel een middagdutje. Heerlijk, met de zon in mijn gezicht!

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Komende week heb ik de personeelsverkoop. Ook ga ik het sporten weer oppakken. 'Week 39 in beeld' kun je hier terugkijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget