maandag 15 oktober 2012

Tara Talk | Week 41 in beeld

Ik heb een leuke week achter de rug. Hoogtepunt was de personeelsverkoop. Ik heb weer een hoop kleding geshopt die je binnenkort op TheBellJar.nl kunt bewonderen. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld. 
Maandagavond aan de wraps met sla, tomaatjes, avocado en nog wat ingrediënten. Erg lekker en gezond. Daarnaast had ik teveel gemaakt, waardoor ik er dinsdag nog van kon lunchen. Handig en budget proof!
Op woensdag kreeg ik van vriendin V. deze blij-maak-foto doorgestuurd. Dit is haar kat Lucy die als baby'tje wordt gedragen.

Donderdagavond weer een gezonde maaltijd. Deze keer sla, makreel, champignons en knoflook.
En daarna mijn mond afvegen met een Schots servetje (uit Edinburgh).
Mijn kleding uitgestald na het voorshoppen. Even aan mijn ouders showen. Binnenkort kun je dus weer veel shoplogs verwachten.
Shop till you drop. Even relaxen in bad, na alle inspanning. ;-) De badcupcake heb ik van vriendin W. gekregen.
Vrijdag tussen de middag bij vriendin M. en haar dochtertje M. een broodje gegeten en even bijgekletst. Daarna nog even een stop bij de kringloop gemaakt.
Bij thuiskomst was mijn pakketje van De Bijenkorf bezorgd. Een Marlies Dekkers lingeriesetje.
Vrijdagavond heb ik op kantoor meegeholpen bij de personeelsverkoop. Introducees opvangen en achter de turftafel.
Zaterdagavond met vriendin M. een wijntje gedronken. De wijn in cafés vind ik nooit lekker en ik krijg er hoofdpijn van. Dus besloot ik nu eens voor rode wijn te gaan en die smaakte erg goed.
Net als het scheurbroodje, ook die was heerlijk.
Nieuw item toegevoegd op TheBellJar.nl. Vanaf nu kun je mijn agenda inkijken. Al zal ik natuurlijk alleen die dingen plaatsen die voor jullie misschien leuk zijn om te weten. Dan weet je ook een beetje welke foto's je in mijn weekoverzicht kunt verwachten.
Zondag had ik een in-huis-rommeldag. Ik besloot een gedeelte van mijn veelbesproken kledingkast op te ruimen.
En die gooi ik weg, gaat naar de verkoop (eind november) of verkoop ik via Marktplaats.
Mijn moeder had heerlijk gekookt: paddenstoelenhachee met gnocchi di patate. Recept binnenkort online!

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Komende week heb ik niet veel op de planning staan. Wel ga ik dinsdag naar de film 'Voor ik doodga'. Ik heb de zakdoeken alvast klaarliggen. ;-) 'Week 40 in beeld' kun je hier terugkijken.

1 opmerking:

  1. Leuke post. Zie allemaal kleding, love it!

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget