dinsdag 23 oktober 2012

Tara Talk | Week 42 in beeld

Opnieuw een fijne week die achter me ligt. Het was een erg relaxed weekje, zonder dat de dagen saai waren. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld.
Goodmorning! Heerlijk, maandagochtend met een zonnetje in je gezicht de deur uitstappen.
Dinsdagavond met vriendin V. bij Vapiano in Den Haag gegeten. Bruschetta, een pizza en een rood wijntje. Erg gezellig.
Na onze maaltijd streken we neer in een bioscoopstoel. We gingen de film The Bachelorette bekijken. Geen aanrader!
Zo leuk, elke dag iets anders aan dankzij de personeelsverkoop. Dit was op woensdag.
Niet echt lekker, wel gezond. Mijn maaltijd woensdagavond. Portobello's, kikkererwten, tomaat, ui, knoflook en rode wijn.
Outfit op donderdag - bordeauxrood en sterren (nieuwe sjaal).
En donderdagavond ook weer een gezonde maaltijd gemaakt. Dit was een ovenschotel met tofu, courgette, tomaat, aubergine, rode peper en koriander.
Daarna even lekker TV gekeken en het weekend ingeluid met popcorn. Ja, alweer. :-)
Nina was vrijdagochtend heerlijk aan het snurken. Letterlijk. Zo schattig altijd.
Het was weer zover. Op vrijdag mijn kledingkast uitruimen.
Na mijn Indonesisch eten vrijdagavond had ik nog trek. En dus maakte ik Hollandse garnaaltjes. Lekker en gezond.
Zaterdag lunchen en een beetje shoppen met mijn moeder.
Zaterdagavond, mosselen eten bij mijn ouders.
Daarna samen met W. op het dochtertje van vriendin M. passen.
Terwijl V. en M. zich opperbest vermaakten op een feestje. Grrr we zijn niet jaloers hoor! ;-)
Zondagochtend gesport en de rest van de dag heerlijk relaxed gedaan. Beetje bijgeslapen en mijn huis op orde gebracht.
En 's avonds met een glaasje rode wijn op de bank nog wat TV gekeken.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Komende week heb ik een vollere agenda. Zo ga ik uiteten met een collega, bezoek ik een E-commerce dag voor mijn werk, heb ik vrijdag een lunchdate, zaterdag een woonbeurs in Kortrijk en zondag vriendin W. te eten.  'Week 41 in beeld' kun je hier terugkijken.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget