dinsdag 30 oktober 2012

Tara Talk | Week 43 in beeld


Een drukke, vermoeiende, maar leuke week achter de rug. Werk, etentjes, een event... Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld. 
Maandag was het nog prachtig weer. Kunnen we ons bijna niet meer voorstellen toch? De katten mochten met die twintig graden nog even het balkon op.
Ik had trek in iets slechts en makkelijks. Pannenkoeken met kaas!
Nog even de cadeautjes van vriendin V. gefotografeerd. Kaarsenpotjes waar ik nu gezellig kaarsen in brand.
Dinsdag heb ik voor het eerst sinds drie jaar op kantoor soep gegeten. Deze Zwitserse kaassoep wist me te verleiden.
Woensdagavond heerlijk tapas gegeten met collega K. bij La Cubanita in Den Haag.
Na het eten mag je bij La Cubanita altijd een tekstje op de muur schrijven.
Donderdag bezocht ik voor mijn werk de Emerce E-day. Inspirerend en leerzaam. Leuk om bloggers Mascha en Vera Camilla eens in het echt te zien spreken.
Begin van de dag.

Blogster Mascha.
De katten wilden ook even aandacht toen ik na een lange dag thuiskwam.

Daarna nog door naar de sportschool. Na het sporten deden V. en ik nog een theetje.

Vrijdag ging ik lunchen met mijn moeder en een vriendin van haar.
Op vrijdagavond at ik bij vriendin V.
Daarna hadden we een Schotland momentje.
Zaterdag ging ik met V., C. en W. naar Kortrijk voor een woonbeurs.
Daarna nog even snel Antwerpen (Forever 21!) in geweest. Daar kwamen we dit leuke stoplicht tegen.

Zondag kwamen vriendin W. en vriend V. eten. En dus heb ik die dag mijn huis opgeruimd en schoongemaakt, boodschappen gedaan en gekookt.


Dat was mijn afgelopen week in beeld. Komende week ga ik sporten, een drankje drinken met vriendin J. en komen er vriendinnen bij mij eten.  'Week 42 in beeld' kun je hier terugkijken.

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja schattig hè. Moeten we in Nederland ook doen. Wat meer liefde in het verkeer. ;-)

      Verwijderen
  2. die Zwitsersekaas soep ziet er goed uit;)
    btw voel je niet schuldig die kaas pannenkoeken eet ik ook wel eens:P

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ben gek op pannenkoeken en je hebt gelijk: moet soms best kunnen natuurlijk!

      Verwijderen
  3. Hele leuke foto's!! Ik ben pas geleden bij La cubanita in Hoorn geweest toen we daar een nachtje in een hotel waren... heerlijk!!! En wij hebben ook op de muur geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist niet dat La Cubanita ook in Hoorn zat. Heerlijk eten daar inderdaad en de all you can eat formule is ook leuk voor je portemonnee. Wat is jouw favoriete tapas gerecht?

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget