vrijdag 2 november 2012

Shoplog | Brocante verzameling

Mijn huis is zo goed als vol en ik ben meer spullen aan het verkopen, dan dat ik spulletjes koop. Toch ben ik de laatste maanden nog wat brocante vondsten rijker geworden. Klik op "Lees verder" voor meer foto's.

Geen echte aankoop, maar absoluut een vondst. Na jaren kwam ik mijn oude balletschoentjes weer tegen.
Cadeautjes van mijn ouders die een weekje naar Drenthe waren geweest. Daar zit de winkel Baret Brocante. Is Drenthe te ver weg? Eigenaresse Marieke heeft ook een webwinkel. 
Volgens mij is dit een garde, met rechts een olijvenlepeltje. Leuk om aan mijn brocanterek te hangen in de keuken.
Natuurlijk kan de webwinkel De Tweede Lente niet ontbreken bij deze brocante shoplog. Vaste bezoekers weten dat deze online shop tot mijn favorieten behoort.
Ik kocht er deze oude gordijn knijperjes die je aan een roede kunt hangen.
Ik vind het altijd ontzettend leuk als bestellingen in webshops leuk worden ingepakt. Yvonne van De Tweede Lente heeft dat helemaal door en maakt van elke aankoop een verrassingspakketje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget