zondag 11 november 2012

Sunday Morning Song | The Script - Six degrees of separation

In januari ga ik naar The Script in Brussel en dus ben ik de nummers uit mijn hoofd aan het leren, want je begrijpt: ik moet straks wel mee kunnen zingen met de teksten. ;-) Ik vind zowel de nieuwe als de oudere songs erg mooi. Het nieuwste nummer - de opvolger van 'Hall of Fame' met will.i.am - is 'Six Degrees of Separation'. Dit is de tweede single van hun derde abum #3. Volg je 'm nog?

De band schreef en produceerde het nummer zelf. De term six degrees of separation houdt in dat iedereen op de wereld met zes stappen, dus via vijf personen, met elkaar in verbinding staat. Bijzonder idee toch? In het geval van dit nummer van The Script slaat het meer op verschillende fases van een breuk die een stukgelopen relatie doorloopt. Gewoon luisteren en genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget