maandag 5 november 2012

Tara Talk | Week 44 in beeld

Mijn week was gezellig, maar niet te druk. Fijn om even bij te komen. Klik op "Lees verder" voor mijn week in beeld. 


 Zucht, katten. Niet leuk om zo je kledingkast aan te treffen... Penny maakt de kastdeur altijd open en gooit dan al mijn kleding uit de kast.
Maandagavond at ik de restjes van de vorige dag op. Toen kookte ik voor vriend V. en vriendin W.
Dinsdag waren er op mijn werk pannenkoeken. Mmmm!

Deze foto kreeg ik woensdag doorgestuurd van vriendin W. We hebben Oyster cards kunnen lenen. Want: half december ga ik weer naar Londen.

Ring gekregen van mijn moeder die van mijn oma is geweest. Woensdag droeg ik 'm.

Lijkt Cola is rode wijn. ;-) Donderdagavond gezellig een drankje gedronken met vriendin J.

Met een lekker scheurbroodje.
Vrijdag werd mijn thermostaat gemaakt. Dat was wel nodig, want het was al twee weken lang 14 graden in huis. Helaas was de nieuwe thermostaat rond...
Vrijdagavond kwamen vriendinnetjes gezellig kaasfonduen.

Aan de thee.
Daarna gingen we naar de film De Marathon. Toevallig zat ik voor vriendin J. met wie ik eerder deze week een drankje in de stad dronk.
Zaterdag kon ik uitslapen. Maar daar was Penny het niet mee eens. Toen ik mijn ogen open deed, hing ze boven me.
's Avonds zaten de katten klaar voor het diner. ;-)
Maar helaas voor de katten, het Indonesische eten was voor mij.
Daarna door naar een verjaardag, waar we even een belachelijke foto maakten.
Of twee ;-)

Zondag heb ik gesport en ben ik even naar de stad geweest met mijn moeder.

Dat was mijn afgelopen week in beeld. Ik heb even mijn agenda gecheckt en die is gewoon helemaal leeg. Heerlijk. Ik wacht gewoon af wat de week mij brengt.  'Week 43 in beeld' kun je hier terugkijken.

2 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's! Vooral die van je kledingkast ;-)

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget