dinsdag 27 november 2012

Tara Talk | Week 45, 46 en 47 in beeld

Belofte maakt schuld. Drie weken geen "Week in beeld" en dus heb je een extra lang artikel van mij tegoed. Het valt me op dat ik heel veel eten heb gefotografeerd, haha.

Week 45 (5 tot en met 11 november) 

Deze nieuwe laarzen kocht ik op zondag en droeg ik natuurlijk de dag daarna al. Je begrijpt vast wel dat ik mijn hele kledingset hier op had afgestemd. ;-)
 
Tammy, de hond van mijn ouders, op haar rug. Cute!
Dinsdag als lunch op kantoor: gado gado.
Thanks to collega A. Door haar heb ik de Napoleon snoepjes met Red Bull smaak ontdekt.
Collega K. en ik, wandelend door de gang.

De veel besproken column in Metro op donderdag 8 november, die ook mij erg boos maakte.

De rest van de week was niet heel spannend.

Week 46 (12 tot en met 18 november) 
Woensdag voor het eerst een webinar over Twitter gevolgd. Je kunt inloggen bij een presentatie, die op
dat moment ergens anders wordt gegeven. In dit geval was dat vanuit Amerika.

Vriendin C. maakte woensdagavond een overheerlijke rijsttafel.
Vriendinnetjes! Lekker eten, wijntjes, gezelligheid... dit zijn de beste avonden.
Met V. fanatiek op zoek naar witte pepernoten. Na het etentje had ik gezellig geskyped met collega N. die naar L.A. is verhuisd. Leuk om haar op die manier te spreken.
Donderdag nog even een foto gemaakt van mijn nieuwe werkplek. Ik ben een paar plekken op de afdeling opgeschoven.
Vrijdag werd ik wakker met twee katten op mijn hoofdkussen. Zij vinden het geen probleem dat ik er met een geknakt hoofd naast lig.

Ik ben die dag verder op bezoek geweest bij mijn pasgeboren neefje. Voor de geïnteresseerden onder ons... Ook had ik nog een afspraak bij de pedicure. En ik boekte een nachtje weg voor vriendin W. en mij.
De volgende dag (zaterdag) vertrokken W. en ik richting Middelburg. Halverwege maakten we een stop bij Delifrance om wat te eten.
Ook in Middelburg kwam Sinterklaas aan. W. moest even op de foto met Elvis Piet.
Na wat shoppen, dronken we een wijntje bij De Huifkar op de markt.
En na even in het hotel te zijn geweest, streken we opnieuw neer in een cafe'tje. Nu met een stokbroodje erbij. Als je een weekendje weg bent, moet je ervan genieten toch? ;-)
W. aan het diner in Zanzibar.
Aan de gamba's. Iets te vrolijke foto, haha.
Nose jobs en filmpjes op de hotelkamer. ;-)
De volgende ochtend (zondag) uitgebreid ontbijten in Middelburg.

Toen zijn we naar Vlissingen gereden. Wat een heerlijk weer!
We sloten het weekend af met warme chocolademelk, vol in de zon.


En dan afgelopen week (week 47 dus).
Maandag had ik na mijn weekendje Middelburg een dagje vrij. Een fijne combi van nuttige dingen regelen en lekker relaxen. 's Avonds at ik sushi bij mijn ouders. Zij waren die dag precies 41 (!!) jaar getrouwd.
Toen deze schoolfoto werd gemaakt, was ik ongeveer veertien jaar. Dat is zo'n tien jaar geleden dus!
Blij-maak post op woensdag van de webshop Koek en Trommel.
Van die overheerlijke cookies moest er natuurlijk eentje geproefd worden. Het artikel over Koek en Trommel lees je hier.
Donderdag had ik aan het eind van de werkdag een borrel met collega's.
Vrijdag moest ik mijn auto voor een beurt naar de garage brengen. Aan het eind van de dag trakteerde ik mezelf op heerlijk Indonesisch eten.
Zaterdagmiddag had ik een high tea met de andere wijkhoofden van de collecte van De Dierenbescherming. Hartstikke lekker allemaal, maar ik heb me ingehouden...
... want daarna ging ik namelijk naar vriendin V. Samen hebben we tapas gemaakt en andere lekkere hapjes gegeten.
Daarna zijn we met W. en M. nog een drankje gaan doen in de stad.
Zondagochtend wakker worden met Penny. Helaas had ik een sportafspraak.
's Avonds maakte ik makreelfilet op een bedje van sla voor mezelf. Daaraan had ik nog tomaatjes, uit, champignons en knoflook toegevoegd. Lekker en gezond.


Dat waren mijn afgelopen drie weken in beeld. Komende week werk ik vier dagen, ga ik naar een Marlies Dekkers sale en ben ik in het weekend in Keulen te vinden.

1 opmerking:

  1. Leuk deze kijkjes in je afgelopen weken. Veel werk geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget