zaterdag 24 november 2012

TheBellJar.nl | bestaat 3 jaar!

Vaste bezoekers weten het misschien wel. In de maand november viert mijn blog TheBellJar.nl haar verjaardag. Normaal heb ik al lang en breed een artikeltje klaarstaan om dat moment te vieren. Deze keer is die dag, 16 november, stilletjes voorbijgegaan. Klik op "Lees verder".

Geen gekke dingen die er op die dag zijn gebeurd hoor. Ik had gewoon even geen zin. En dat is precies de reden waarom het de laatste tijd wat stiller is op TheBellJar.nl. Ik heb het gewoon eventjes niet meer... Die nieuwsgierigheid, die blog-lust, de energie om elke dag drie artikelen te tikken. Kwaliteit, gaat boven kwantiteit, zo heb ik me altijd voorgenomen. Liever één artikel in de week dat ik met plezier heb geschreven, dan dertien stukjes waar ik tegenaan heb gehikt. Ik hang 's avonds regelmatig met de laptop op schoot op de bank, maar dan zit ik op Pinterest of ben ik liever met Marktplaats bezig. Blogontwijkend gedrag dus.

Ik wil veel. Mijn werk als copywriter goed doen, leuke dingen ondernemen, geld verdienen om die leuke dingen te kunnen bekostigen, mijn huishouden bijhouden, met vriendinnen afspreken, gezond voor mezelf koken. Normaal gesproken is dat drukke leventje wel aan mij besteed, maar nu is het even teveel. Het afgelopen bewogen jaar hangt als een schaduw over me heen, dat merk ik nu eigenlijk pas. Het is tijd om een pas op de plaats te maken. Of ik het daar nu mee eens ben of niet.

Mijn bijna-blogstilte betekent niet dat ik achter de schermen toch niet stiekem met iets heel leuks bezig ben. Ik heb een geweldig persoon gevonden die mij gaat helpen met het bouwen van een echte site. Een wens die ik natuurlijk al ruim twee jaar heb. Ik ben bezig met het design van TheBellJar.nl en de inhoud. Wat wil ik behouden, wat wil ik toevoegen, wat vind ik minder? Leuk en spannend tegelijk. Verder heb ik in de maand december drie reisjes gepland staan. Dit samen zorgt vast en zeker voor positieve energie om er straks weer vol tegenaan te gaan.

Als ik toch leuke mededelingen aan het doen ben... Om te vieren dat mijn site drie jaar bestaat komt er aankomende week een gave winactie online. Houd jij van reizen en heb je nog een leeg plekje muur over in huis, dan wil je deze actie niet missen!

Als laatste aan jou de vraag: wat lees jij graag op mijn blog, wat lijkt je een leuke toevoeging. The sky is the limit! Ik heb zelf ook veel ideeën, maar ik ben heel benieuwd naar jouw mening! 

Liefs, Tara

PS. Is het de komende tijd nog steeds wat stiller op TheBellJar.nl, dan kun je me altijd volgen via Pinterest, Twitter, Instagram en Facebook. Grote kans dat daar wel activiteit is. ;-)

5 opmerkingen:

  1. Van harte en ik ben je gaan volgen op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de nieuwe site hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 3-jarig jubileum! Ik geniet het meest van de rubrieken: Tara Talk week xx in beeld; Friday's Few Words en Thursday's Tenderness. Ik blijf je hoe dan ook volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor de lieve en leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget