vrijdag 30 november 2012

Win | Een Scratch Map


Ik ben gek op reizen en het maken van citytrips. Alleen in december heb ik al drie tripjes op de planning staan. Ben jij ook een reislustig type, dan weet ik zeker dat jij de prijs die ik mag weggeven fantastisch vindt. Klik op "Lees verder".

Een persoonlijke wereldkaart, waarbij je de landen waar je al een keer bent geweest met een muntje kunt "weg"krassen. Het bovenste laagje verdwijnt en het bezochte land krijgt een vrolijk kleurtje. Dat is de Scratch map in een notendop. Nouja, in een prachtige koker. Met deze travel map, die te koop is bij de webshop Mamzel, houd je je reizen makkelijk bij. Zonder punaises in een kaart te hoeven prikken of stickers te plakken. Het artikel op TheBellJar.nl over Mamzel lees je hier terug.

Kans maken op deze kaart voor wereldreizigers?

Meedoen met deze winactie is simpel:

  1. Zorg dat je TheBellJar.nl volgt via Twitter of via Facebook.
  2. Laat mij via post@thebelljar.nl weten welk land jij graag zou willen bezoeken.
  3. Zorg er daarnaast voor dat je naam, adres en leeftijd in de mail staan. Vergeet niet als e-mailonderwerp 'Mamzel' in te vullen. 
De winnaar wordt over twee weken bekendgemaakt op TheBellJar.nl. Heel veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget