dinsdag 11 december 2012

Ik ben in | Londen!

Begin augustus was ik er tijdens de Olympische Spelen, nu ga ik de kerstsfeer proeven. London's calling again!

Samen met mijn moeder en vriendin W. rijd ik nu richting Schiphol. Gisteren nog gewerkt en personeelsverkoop gehad, nu met W. naar Londen. In de ochtend willen we een duck tour doen, vanavond bezoeken we een optreden van 'mijn band' Mumford and Sons in de O2 Arena en dan morgen nog een dagje shoppen in Westfield Shopping Centre. Morgenavond vliegen we weer terug en woensdag zit ik (waarschijnlijk gesloopt) weer op kantoor. Hit and run, even twee dagen ertussenuit.


Je hebt sowieso nog een Weekoverzicht van me tegoed (mét foto's van mijn tripje naar Keulen). Volgende week zal ik mijn korte citytrip naar Londen in beeld brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget