donderdag 27 december 2012

Ik ben in | Schotland

Zes maanden heb ik ernaar uitgekeken, zes maanden heb ik ervoor gespaard... Vandaag vertekken V. en ik opnieuw naar Schotland. Deze keer vaart de boot af in Rotterdam en komen we morgenochtend aan in Hull. Ruim acht uur rijden we in noordwaarts, naar het eiland Skye. Ruim acht uur als het winterse weer meevalt, anders misschien wel dertien uur. Maar de vooruitzichten zijn positief.

We verblijven een week in het land van de doedelzakken, kilts en de whisky. Om bij te kletsen met elkaar en de mensen die we daar hebben ontmoet, te touren, te eiland-hoppen, gedachten te verzetten en - zoals ze daar zeggen - for a laugh and a drink.
Ik ga weer snel verder met het inpakken van mijn koffer. Houd mijn instagram in de gaten (@thebelljar_nl) voor foto's en check ook elke dag even TheBellJar.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget