dinsdag 25 december 2012

Merry Christmas!


Merry Christmas! Ik kom net mijn bed uitrollen. Heerlijk om Eerste Kerstdag te gebruiken om lekker bij te slapen. Afgelopen weekend had ik twee markten waar ik oude kleding heb verkocht. Dit om nog snel even wat geld te verdienen voor mijn tripje naar Schotland. Donderdagavond vertrekken we al! Mijn kerstdagen zullen dus vooral in het teken staan van: opruimen, koffers inpakken én TheBellJar.nl bijwerken.

Maar ook de kerstsfeer is wel aanwezig hoor. Gisteren, op kerstavond, buiten de deur sushi gegeten en serious request gekeken. Vanavond ga ik bij mijn ouders eten en morgen ben ik bij vriendin V. Tussendoor probeer ik nog even All You Need Is Love terug te kijken.

Wat zijn jouw kerstplannen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget