zondag 20 januari 2013

Lazy Sunday Shopping | Lush valentijn 2013

Valentijnsdag is weer in aantocht. Nu hecht ik als vrijgezel niet zoveel waarde aan 14 februari, maar op de Lush collectie kan ik me dan wel weer verheugen. Voor mij nog steeds 'kijken, kijken, niet kopen' aangezien mijn Lush-koopverbod nog steeds geldt, voor jou misschien wel wishlist items.


Tender is the Night - €8,95
"'Tender is the Night' is de meest zachte Massage Bar die we hebben. Een hart van amandelolie, glycerine en agavesiroop zorgt voor een onvergetelijke, glibberige, sensuele ervaring die je nooit vergeet. Knijp de Bar zachtjes fijn tussen je warme handen en masseer de betoverende jasmijn, ylang en vanille over de huid van je partner."
From Dusk ‘Til Dawn - €9,95
"Soms zijn er momenten, Valentijnsdag bijvoorbeeld, waarbij je niet wilt dat je partner direct in slaap valt na een romantische massage. Siciliaanse citroen, zoete sinaasappelolie, ginseng en ginkgo zorgen voor extra energie. Hoewel de vorm een klein beetje vragen opwerpt bij mij. Wat ging er om in het design? Het doet me nogal denken aan een potlood..."
Willow Pattern soap - €7,95 per 100 gram
"Met deze romantische limited edition zeep vier je de liefde. Het geweldige parfum van rozen, citroen en rozenhout noemen we ‘A Thousand Rose Petals’. Het oude Chinese verhaal op de zeep vertelt over een eeuwig durende liefde die tragisch eindigde. Was je met deze sensuele, zachte zeep voor de meest romantische februari ooit!"
The Kiss lip gloss - €10,95
"Een veganistische lipgloss zonder conserveringsmiddelen. Met verzorgende shea- en cupuaƧuboter voor zachte kussers. Een vleugje roze glans zorgt voor een mooie glans en amandel en mandarijn voor een heerlijke smaak. Guaranazaadpoeder stimuleert de bloedcirculatie en maakt je lippen ietsje voller. Helemaal klaar voor zalige zoentjes!"


Loop de Lush store ook eens binnen voor de samengestelde Valentijnsdag cadeauverpakkingen. Welk product zou jij graag van een aanbidder cadeau willen krijgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget