zondag 13 januari 2013

Lazy Sunday Shopping | Wishlist #17

Op dit moment ben ik vooral veel spullen aan het verkopen. Daardoor merk ik dat ik anders naar eventuele aankopen kijk. Heb ik dit écht nodig? Word ik hier écht blij van? Ik koop dan ook beduidend minder spulletjes en mijn wishlist is stukken kleiner. Liever doe ik het met de (vele) spullen die ik nog heb. Zo maak ik het mezelf mogelijk om van het uitgespaarde bedrag een stedentripje te maken. Mijn wensenlijstje is kleiner, maar natuurlijk niet helemaal van de baan. Ik heb hieronder de items op een rijtje gezet die ik zeker nog ga kopen.
Brocante potten die ik wil gaan gebruiken om keukengerei in op te bergen - Marktplaats | Lip scrub met popcorn smaak - Lush | Deurmat met tekst - Urban Outfitters | Kanten jurkje - Forever 21 | Cd's van Alt-J en Ben Howard - Bol.com | Hunter wellies | Print in schilderijtje - Etsy.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget