zaterdag 12 januari 2013

Shoplog | Kerstcadeautjes 2012

Een dag na Kerst ben ik op vakantie gegaan en door al die Schotse indrukken lijken de feestdagen alweer weken geleden. Nog even een kleine recab waarbij ik mijn cadeautjes laat zien. Klik op "Lees verder".

Bovenstaande cadeautjes kreeg ik van mijn ouders. Mijn moeder had erg haar best gedaan. Meestel weet ik ongeveer wat ik krijg, maar dit jaar zaten er een aantal verrassingen tussen. Het brocante ronde tafelkleed van Baret Brocante vind ik echt geweldig. Een rond en romantisch tafellaken is erg moeilijk te vinden, maar het is mijn mams gelukt. Ook het boek 'Dit wordt jouw jaar!' van Ben Tiggelaar staat al maanden op mijn wishlist.

Misschien vraag je je af waarom er een exemplaar van Elsevier's magazine Wilhelmina tussen ligt. Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest naar het leven van Wilhelmina. Vooral haar moeilijke jeugd interesseert me enorm. Verder was mijn geurtje Heat van Beyoncé op en deze nieuwe aanvulling is dus meer dan welkom. De kikkerkaart was gevuld met een leuke inhoud en natuurlijk had mijn moeder aan haar katten-peetkinderen gedacht. ;-)

Wat heb jij gekregen voor Kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget