zondag 3 maart 2013

Book to buy | Gratis 100% Brussel

De jaarlijkse actie van Mo'media is weer van start gegaan. Dit jaar krijg je bij aankoop van een 100% stedengids 100% Brussel cadeau. Klik op "Lees verder".


Ik heb inmiddels een aardige collectie van deze stedengidsjes opgebouwd. Begin mei ga ik naar Kopenhagen en kan ik eindelijk gebruik maken van 100% Kopenhagen, die al ruim twee jaar in de boekenkast op me staat te wachten. Een uurtje geleden heb ik 100% Dublin besteld. Ook een bezoekje aan die stad staat op mijn bucketlist. Dat Bol.com 100% Brussel gratis meestuurt, is natuurlijk meer dan mooi meegenomen.

Welke 100% stedengids zou jij graag bestellen?

Pssst. Er geldt wel: op=op, dus zorg dat je niet te lang wacht met beslissen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget