woensdag 6 maart 2013

Shoplog | 100% Dublin

Blij-maak-Bol.com-pakketje is inmiddels bezorgd. Ik had de 100% Dublin stedengids besteld. Zoals verteld is de jaarlijkse actie van Mo'media 1 maart van start gegaan. Bestel je nu zo'n vrolijke city guide, dan krijg je er 100% Brussel bij. Werelddeal toch? Klik op "Lees verder" om te zien welke boekjes nu bij mij in de kast staan.
Zoals je op de foto kunt zien heb ik inmiddels een aardig aantal boekjes verzameld. De titels die ik nu in mijn bezit heb zijn: Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Brussel, Den Haag, Dublin (nog niet bezocht), Gent, Haarlem, Kopenhagen (bezoekje staat voor mei op de planning), Londen, Maastricht, Milaan (nog niet bezocht), New York, Parijs en Valencia (nog niet bezocht).

Van deze 100% verzameling kom ik weer helemaal in de travel mood.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget