zaterdag 27 april 2013

Shoplog | Brussel

Misschien kun je je nog herinneren dat ik 25 januari samen met vriendin W. naar Brussel ging. Hoofddoel was het optreden van The Script, maar natuurlijk hebben we ook geshopt en lekker gegeten. Brussel doet heel Frans aan, een bezoek aan deze stad is echt een aanrader. Het is niet veel shop-materiaal, maar ik heb mijn aankoopjes toch even op de foto gezet. Klik op "Lees verder".

Mijn eerste aankoop staat niet op de foto. Het is een rood blazertje van Pull and Bear. Een winkel waar ik altijd even binnenloop. Leuke, betaalbare kleding met een originele twist.

Op Twitter kreeg ik de tip om de Taschen winkel te bezoeken. Hou je van boeken, dan is dit een must visit. De winkel bevindt zich op de Grote Zavel. In de sale shopte ik een Paris-notebook-schrift en een Keel's Simply Diary. Dit is een dagboek, waarin vragen worden gesteld. Ideaal als je weinig tijd hebt; je hoeft zelf geen hele pagina vol te schrijven, nee, het is meer een invuloefening. Boek nou niet speciaal voor Taschen een tripje naar Brussel, deze store is ook in Amsterdam op de P.C. Hooftstraat te vinden.

Bij I am (deze winkel is bij W. favoriet) scoorde ik schattige bloemen oorbellen. Verder kocht ik nog twee basic spaghettiband topjes van H&M.

Mijn volgende stedentrip is gepland... Half mei ga ik naar Kopenhagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget