donderdag 9 mei 2013

Ik ben in | Kopenhagen!

Samen met mijn moeder vlieg ik 18.40 uur naar Kopenhagen. We hebben vorige week redelijk last-minute geboekt, maar dit tripje stond al langer op de planning. Tot en met zondagavond hebben we alle tijd om de Deense hoofdstad te verkennen. Ik heb het internet afgestruind naar leuke to-do-tips en must-sees. En natuurlijk gaat het boekje 100% Kopenhagen mee in de tas.

Genoeg te zien, te doen en op de planning dus. Waarschijnlijk zullen we ook nog de oversteek naar het Zweedse Malmö maken. Volg mij op Instagram voor travel updates.

Jij ook nog een fijne Hemelvaartsdag en misschien wel een extra lang weekend (als je morgen vrij bent).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget