donderdag 2 mei 2013

Tara Talk | Wall of fame

Kringloopwinkels, markten, stedentrips... Overal waar ik kom struin ik naar oude spulletjes. Soms gaat er dan iets mee naar huis en meestal gaat het om items die ik op kan hangen. 28 april ben ik, samen met mijn vader, eindelijk begonnen aan een creatief projectje in huis: mijn wall of fame. In het interview dat ik gaf aan Ariadne haalde ik deze (toen nog lege) muur - en mijn zoektocht naar schilderijtjes - zelfs al aan.

Aan die muur kom je alleen aan te hangen als je de x-factor hebt. Je moet iets in me losmaken. Mijn geboortkaartje, oude ballerina's, foto's, borduursels van mijn moeder, mooie teksten, kaarten, kunstwerkjes... To be continued.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget