zaterdag 15 juni 2013

Saturday's Shoptip | Batiste droogshampoo Mini


Dit weekend ben ik op Pinkpop te vinden. Nu is een dagje Pinkpop mij niet vreemd, een weekend kamperen op een festival-terrein heb ik nog nooit gedaan. Ik heb überhaupt nog nooit gekampeerd, dus Pinkpop wordt een heftige vuurdoop.

Iets wat zeker meegaat in mijn toilettas is Batiste droogshampoo. Zo geef ik mijn haar binnen no-time weer een boost en zie ik er het hele weekend fris en fruitig uit. Daarnaast ruiken de sprays heerlijk en zorgen ze voor volume.

De bekende droogshampoos zijn nu ook verkrijgbaar in kleine flesjes. Ga jij deze zomer kamperen met vriendinnen en wil je jouw, toch al overvolle tas, niet nóg zwaarder maken? Of sta je, net als ik, op een festival en kan jouw haar wel een opfrisser gebruiken, maar wil je niet je favoriete band missen? Met de Batiste Mini in je tasje kun je ter plekke je haar een opfrisser geven, zonder een moment te hoeven missen.

De Batiste mini's zijn verkrijgbaar bij Kruidvat, DA en DIO in de varianten Original, Tropical en Blush. Ze kosten €2,02.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget