dinsdag 4 juni 2013

Shoplog | Oberhausen

Afgelopen zaterdag vertrok ik al vroeg met vriendin V. richting Oberhausen. De reden dat we onze oosterburen een bezoekje brachten was het shopping center Centro. Hier bevinden zich ruim 220 winkels, waaronder Kiko Cosmetics. Ons favoriete merk van heel Centro. Klik op "Lees verder" om te zien wat ik heb gekocht. 
Mijn spulletjes.

Bij Kiko hebben V. en ik ons plastic mandje gevuld met alles wat we maar leuk vonden. Heerlijk om eens te winkelen zonder over het totaalbedrag na te denken. Uiteindelijk zijn we beiden met zo'n 75 euro aan Kiko producten de winkel uitgestapt. Voor dat bedrag had ik twee foundations met spf (cream en powder - allebei voor very light skin), een roze blush, een full coverage concealer, drie nagellakjes, een bb cream met spf en drie zonneproducten.
De sugar mat lakjes zijn echt prachtig. Alsof er een suikerlaagje met glitters op je nagels zit.
Daarnaast kocht ik bij H&M een shimmering body oil en bij Lush lip scrub met popcorn smaak. Wat betreft de non-make-up-producten ben ik bij Vila geslaagd voor een koraalkleurig kanten jurkje. Een impulsaankoop, maar wel een leuke!

1 opmerking:

  1. Wat een aanwinsten! Trouwens: gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget