maandag 10 juni 2013

Tara Talk | Help ik ga kamperen, wat nu?


Het is bijna zover, na het weekend dat eraan komt, kan ik weer iets van mijn bucket list afstrepen: het kamperen op een festivalcamping. Pinkpop, here I come! Misschien leuk om hierbij te vermelden is dat ik nog nooit gekampeerd heb (zelfs nog nooit 1 nachtje in een tent doorgebracht) en dat ik pas twee keer op een festival ben geweest (Pinkpop en Rockness in Schotland, dat dan weer wel).

Goed, ik ga dus kamperen. Voor het eerst. Betekent dat ik best wat tips & tricks kan gebruiken... Wat mag ik absoluut niet vergeten, waar moet ik aan denken? Slippers voor in de douche en ontsmettingsgel staan al op mijn lijstje.

Ben jij een doorgewinterde tenten-slaper, dan heb ik jouw insiders-tips nodig! Beloof ik foto's te plaatsen van mijn Pinkpop-avontuur, deal? Als ik het overleef natuurlijk.

2 opmerkingen:

  1. Verfrissings/make-up remover doekjes, petfles water/waterzak, oordoppen en dextro!

    Dan komt het allemaal goed ;)

    Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tips, ik ga de spulletjes morgen in mijn pauze even halen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget