woensdag 3 juli 2013

Shoplog | Frankrijk

Veel hebben vriendin V. en ik niet geshopt. Eigenlijk alleen in Nantes. Een grote havenstad die in het Westen van Frankrijk ligt. Daar waren de grote merken en winkelketens aanwezig. Net als de sale, fijn! Klik op "Lees verder".

Bij Sephora, een winkel die inmiddels niet meer in Nederland te vinden is, kocht ik mijn favoriete lipstick opnieuw. Ook het Franse Promod is niet aanwezig in ons land. Extra leuk om hier even binnen te lopen. In Oberhausen viel het wit-zwarte jurkje met rood kant mij al op. Ik vond 'm alleen net iets te duur. Met 50 procent korting kon ik de jurk deze keer natuurlijk niet laten hangen. Bij Promod kocht ik naast het jurkje nog een statement ketting met kraaltjes. Vandaag voor het eerst gedragen en al veel complimentjes over ontvangen.

Ook The Body Shop verliet ik niet met lege handen. De foundation met spf was nu afgeprijsd naar 6 euro en het setje met Vitamine C. producten was 18 euro (het serum alleen al is normaal 24 euro).
Al met al leuke spulletjes waar ik blij mee ben.

1 opmerking:

  1. Mooie ketting!! En het jurkje is ook leuk denk ik, maar kan ik zo niet zo goed zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget