donderdag 6 maart 2014

Time to travel | 100% Rotterdam gratis bij stedengids

Dé nieuwe aanwinst in de stedengidsenreeks van mo'media is: 100% Rotterdam! Gemaakt in samenwerking met de stad Rotterdam. En daar is mo'media natuurlijk hartstikke trots op. Zo trots, dat ze 100% Rotterdam maar meteen benoemd hebben tot gratis gids. Tijdens deze jaarlijks terugkerende actie krijg je bij aankoop van een 100% stedengids, helemaal gratis 100% Rotterdam erbij.

Als je TheBellJar.nl en mijn Instagram account een beetje hebt gevolgd, weet je dat ik gek ben op reizen. Eén vak in mijn boekenkast is dan ook geheel gevuld met 100% stedengidsen.

Het zal je dan ook niet verbazen dat mijn kast sinds deze week weer twee gidsen rijker is. Eind juni ga ik naar Marrakech, dus deze mo'media actie kwam als geroepen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget