zaterdag 21 juni 2014

Shoplog | Dekbedden.nl

Wat is er lekkerder dan na een lange dag en avond in een 'vers' opgemaakt bed kruipen. Ok, ok... Het gevoel van op vakantie gaan en sushi, maar verder kan er voor mij weinig tegenop. Daarnaast vind ik dat een luxe en mooi dekbed je slaapkamer echt een boost geeft; het kan net even die finishing touch zijn.


Stoere strepen, romantisch kant op grafische patronen

Ik ben gek op alles wat met wonen en slapen (mijn grote hobby) te maken heeft. Bof ik even dat ik een mailtje kreeg van Dekbedden.nl. Of ik open stond voor een samenwerking met de grootste webwinkel voor dekbedden en bedlinnen.

Lekker speuren door het bedlinnen, op zoek naar een hoes voor mijn bed. Heel vervelend. ;-) Mijn oog viel meteen al op het Moidemoselle dekbed. Of je nu gek bent op stoere strepen, romantisch kant of je voorkeur uitgaat naar een grafisch patroon of bonte bloesems; ik weet zeker dat je slaagt bij deze webshop. Na je aankoop kun je rustig slapen, want alle artikelen zijn lekker laag geprijsd.

Helaas werd ik na mijn stedentrip Belfast & Dublin (hierover later meer) geveild door de griep en dus moest ik even wachten met het opmaken van mijn bed. Inmiddels pronkt het exemplaar dan toch echt op mijn bed. Zoals je kunt zien op de foto is poes Nina ook fan. Tja, de luxe stof met een soft silk touch is ook moeilijk te weerstaan.

Neem vooral eens een kijkje op dekbedden.nl. Deze online winkel heeft niet alleen bedlinnen, maar ook dekbedden, vullingen en kussens. Welk item is jouw favoriet?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget